Fint väder!

Hallå!
Nu har doktorn tagit bort Risperdalen IGEN! Får se om det får förbli som så nu då?
Nu kan mormor prata någorlunda och göra sig förstådd på ett ungefär iaf. Men hon är fortfarande orolig och skriker mest hela tiden.
Igår kunde jag inte vara där nå länge för hon bara skrek. Men hon är iaf bättre tycker jag..

Emma: Vet du om att jag älskar dej mormor??
Mormor:VA!???
Emma: JAG ÄLSKAR DEJ MORMOR!
Mormor: Jaaaaaaaaaa, mycket!

Nu ska ja ut å knalla med dogsena måste bara hitta ett par byxor som ja kan ha, magen växer så det knakar just nu :)

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Hannah å Ella

Visst har du gjort om designen på bloggen? Fint.

Vad tråkigt med din mormor, det är inte lätt att bli gammal.

Så magen växer=) Bilder Emma, vill ju se gravid magen! =)

2009-05-01 @ 19:36:59
URL: http://ellalivet.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0