Ledsen..

Igår var en jobbig dag.
Det verkar som att Gullan har fått en liten propp i hjärnan igen. Hon kunde inte prata ordetligt igår och ögonen såg helt tomma ut.
Första gången jag var dit låg hon och sov, jätte hårt.
När jag åkte dit ca:1 timme senare låg hon fortfarande och sov men då väckte jag henne.
Hon var helt borta frågade vad klockan var säkert 50 gånger.
Tårarna bara rann på mej så ja var tvungen att åka därifrån efter 20 minuter. När hon såg att jag grinade tittade hon på mej och sa: " Är du trött?" åsså klappade hon mej på kinden...å då grät ja juh ännu mer såklart.
Lilla mormor.
Sedan kände jag mej bara ledsen resten av kvällen.
Idag tänker jag inte åka dit själv, Henrik får följa med det är så otroligt jobbigt att se henne så där.
Men hon var inte orolig eller så det känns skönt för mej iaf.
Nu tycker jag på riktigt att det får räcka, kan hon inte bara få somna in??

Igår var Henrik flitig bytte däck på våran bil och mammas bil, himla tur att han finns :)
Nu ska ja ta en sväng på Måga med hundarna de älskar att springa i grustaget där, sedan ska ja åka å titta på Anna och Marcus hus i Kläppa, jag är sååå avis på dem!
Men i eftermiddag ska även vi titta på två hus i Tallåsen, spännande!

     
      Emma och Gullan firar midsommar 2008!

Tack å hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0