Saker och ting börjar röra sig!

Hallå!

Pratade med Anna igår i telefon.
Hon frågade om vi hade känt bebisen nåt ännu och jag fick som vanligt svara att vi inte hade gjort det :(
Men så när jag hade gått och lagt mej så kände jag!!!
Det kände som att den gjorde små kullebyttor där inne.
Jag ropade på Henrik så han hann oxå känna hur våran bebis rörde på sig där inne.
Det känns helt sjukt och overkligt hela grejjen, att det verkligen rör sig där inne någon lever där inne som snart kommer att komma ut och fylla ut familjen en aning :)
Ska bli så spännande och se vem det är?

Gullan kom hit en sväng idag.
Vi hämtade henne vid ett tiden på sjukan å åkte hem med henne, det gick riktigt bra den här gången!
Förra gången vi tog hem henne blev det bara pannkaka för då skulle hon promt tillbaka efter typ 7 minuter.
Men hon var här i över en timme.
Vi åt makaroner åsså fikade vi kaffe å rulltårta på samma gång, Gullan blandade hej vilt :)
Hur som hellst så gick det riktigt bra och mitt tålamod räckte precis tills vi hade skjutsat tebax henne och lämnat henne på sjukan igen.
Alla var nöjda och glada!
Gullans Robert ligger dessvärre på sjukhuset i hudiksvall p.g.a. ont i hjärtat.
Men vi har en sån där högtalartelefon så Gullan kunde ringa till honom och tjabba lite, då blev han glad.
Urdrag ur telefonsamtalet.

G: Jag längtar efter dej!
R: Ja det är lite ensamt här.
G: Ja men vi får tänka på varann lite då och då så blir det nog bra!

                       
                                              
             Cia blev jätte glad när mormor kom och hälsade på!


                   

  Alla sätt är bra....igår natt hade Gullan tydligen slagit hål i skallen, tur att det finns plåster!


                    

                   Myspys!


Imorgon kommer Liiiina!!
Ska baka en liten smörgåstårta nu bara för att det är påsk åsså för att ha något att bjuda på i morgon!

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Hannah å Ella

Vad roligt för dig/er det är något speciellt med att känna sitt barn sparka för första gången!

Glad påsk på er!

2009-04-11 @ 10:58:36
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0