Bebisbubblan!

Hallå!

Just nu lever jag verkligen i en bubbla, en bebisbubbla.
ALLT är mysigt, snosigt, roligt och underbart...är lite skeptisk till att det kan kännas och gå så här bra??
"Hur vet man att det inte är en saga?" Leia
Vi lever i en saga just nu å Nikki är huvudpersonen.
Blev lite mycket besök, så i dag tog vi å bestämde att vi skulle vara själva vilket har varit jätte skönt!
Åkte på en utflykt till vårt blivande hem och kollade på den nya spisen, det var den snyggaste spis jag sett :)
Har blivit lite funderingar över när vi egentligen kommer att få flytta in.....när min käre far egentligen tänker flytta ut...om han överhuvudtaget tänker flytta ut!?
Men eftersom min negativa inställning försvann med moderkakan så tänker jag att det säkerligen löser sig.
Pappan till mitt barn säger att det löser sig i slutändan och det väljer jag att lyssna på!

Nikkis första besök hos sin gammelmormor Gullan gick som smort även om Gullan tyckte att hennes rätta namn var Barbro och att Nikki var ett knepigt namn.
Upprepade gånger sa hon att hon var så söt, men jag är inte riktigt säker på om hon fattade att det var vårt barn men nöjd var hon iaf.

                
                                                 Nikki med gammelmormor.

Cia verkar vara lite deppad hon gillar inte när Nikki skriker vilket hon visseligen inte gör så ofta men när hon väl gör det blir hon orolig. Det är egentligen inget nytt att hon inte gillar höga ljud och när det blir stökigt men jag hoppas att hon vänjer sig jag vill juh inte ha en olycklig hund.
Ordnar nog till sig när jag orkar knalla vårt varv runt kyrksjön igen.



              
                                              Gudmor Lina och Nikki med barret!
                                          

Nu ska jag återgå till att vara mamma igen!

Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0