Nattsudd.

Hallå!

Min dotter är förklyld!
Även jag.
Stackarn, har precis varit ute på en nattlig promenad å äntligen somnade hon!
Lilla gumman, svårt att sova med täppt näsa.
Blev en aning rädd (jätte rädd egentligen) eftersom jag såg  serien "True Blood" härom kvällen....
När jag upptäcker att det går en fyllgubbe bakom oss nästan HELA vägen runt Garvarvägen.
Creepy!
Borde kanske göra något åt min mörkrädsla egentligen?

Trevlig kväll hos Anna i går men som vanligt så blir jag stressad och måste i väg alldeles för tidigt.
Vi hade gott kunnat stanna en timme till!
Henrik donade med huset när jag kalasade sedan kom även han och joinade oss.
Ska bli så mysigt när jag bara kan springa ner till Anna å hänga utan att behöva planera något, kul att vi blir grannar igen!!!
Är avis på Rojas katt Gullan, får se om det blir en katt när vi byter adress :)

I dag blir det ytterligare lite målning och donande i huset, vi är snart klar med nedervåningen och det är jätteskönt!
Bara HELA övervåningen kvar sedan :(

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kolla med oss först! Jag kanske inte får ha kvar katten snart... :-s

2009-08-29 @ 06:03:18
Postat av: anna

Tycker oxå de ska bli skojjigt att vara grannar igen :)

2009-08-29 @ 07:41:40
URL: http://mammatillroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0