Skallen!!

Hallå!!

Jaha då har huvudvärken satt igång igen.
Men den ska inte få förstöra min bebisbubbla så i går ringde jag min vän Lena som fixade en massage tid på momangen!
Så i dag var jag i väg och blev kvitt huvudvärken, dagen i går var verkligen tung och jobbig eftersom att värken hängde som ett svart moln över mej hela dagen.
Framåt kvällen började den att avta och nu är det iaf bättre än igår, antagligen är det samma spänningshuvudvärk som jag hade i början av graviditeten.
Värst är att mitt humör blir sämre än löst hundbajs och det är oftast Henrik som får stå i skottlinjen...men nu är jag i princip botad :)
Familjefriden är åter igen räddad!!

Willie och Leia är här nu så hela familjen är samlad, det är stolta syskon till lilla Nikki.
Willie är så go och snäll och delar ut pussar för fulla muggar. Leia sytar och är så engagerad i allt som har med Nikki att göra. Minsta fröken Lowemark är lyckligt lottad som har så fina syskon :)

Besöket på BVC i dag gick galant hon går upp i vikt precis som hon ska vilket känns himla skönt!!!

Gjorde premär på Finess med min lilla dotter oxå, hon skötte sig bra och det blir säkert fler besök där inom den närmsta tiden. Himla roligt att ta upp kontakten med en gammal vän på samma gång.

Nä nu får det vara nog!
Tack å hej!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får nog ta och översätta ordet sytar, inte alla som förstår vad det betyder..

2009-08-18 @ 19:25:31
Postat av: jekka

det var jag, glömde mitt namn tror jag.

2009-08-18 @ 19:26:48
Postat av: Sofhie

Grattis till det lilla underverket!

2009-08-19 @ 13:53:47
URL: http://www.sofhie.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0