Sol igen!

Hallå!

Solsken igen! Härlig avslutning på Willie och Leias långa sommarlov och Henriks pappaledighet.
I morse tog vi oss en sväng runt kyrksjön HELA familjen, Sid å Cia är väldigt nöjda hundar just nu och det känns jätte skönt att jag kan gå utan att få ont någonstans igen!!!!
Sedan åkte vi till Järvsö och åt en sommarlovs-avslutnings-lunch som var väldigt uppskattad.

Natten som var kändes oändligt lång, någon hade lite ont i magen och kom aldrig till ro men när jag väl gluttade på klockan insåg jag att hon faktiskt inte hållit oss vakna så länge.
Nu när jag inte längre lider av huvudvärk så känns inte tröttheten av alls....vet inte om jag är så trött heller :)
Bebisbubblan håller ännu, allt känns underbart!
Pappan fick däremot inta en power-nap i soffläge nu på eftermiddagen.

Jekka med familj, den enda av mina vänner som är gjord av socker kom på besök i går. Frank och Ebba hennes OTROLIGT söta hundar blev väldigt poppis hos de små i familjen.
Hon kommer på besök någon mer dag den här veckan så att vi kan gå en riktig hundprommenad utan regn.
Jekka är förövrig oxå den enda av mina vänner som inte förstår vad ordet "syta" betyder fast hon själv har bott i Färila...hon är totalt förstörd av huvudstaden!

                              
                                                                Ny friserade kids!

                             
                                                           Ebba myser med Willie.


Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0