Tiden

Hallå!

Vart tar tiden vägen?
Jag som haft problem med vad jag ska göra av min tid.....det problemet har jag inte längre.
Renoveringen av huset då?
Blir inte så mycket till renovering lite tapeter och målarfärg får räcka.
De blå dörrarna från min barndom är numera ett minne blått, de barn som ska växa upp på 2000 talet får minnas dem som vita ist.
Svårt att förstå att vi snart flyttar!
I kväll ska Henrik spackla taket på toaletten nere medans jag ska fira Anna.

Nikki har lagt på sig 0,5 kg sedan hon föddes, jäntan är duktig på å käka!
Vi var med i tidningen i dag jätte snygga var vi :)

     
     Den här bilden blev inte riktigt lika lyckad, men den är otroligt rolig!


Tack å hej!!

Kommentarer
Postat av: anna

Ni är ju så fina :) ni sitter numera på vårat kylskåp :) ses ik

2009-08-28 @ 10:56:02
URL: http://mammatillroja.blogg.se/
Postat av: madde

vad fin du var på bilden emma =) ska kolla er i tidningen nu på nätet=) när flyttar ni till per-ers då? Jag tänkte komma hem till per-ers i början på okt vad jag vet nu

ta hand om er

Kram/Madde

2009-08-28 @ 12:22:33
Postat av: Hanna

Hej bruden =) Såg er i Ljusan till o med , o ni var jätte fina =)

Sköt om er! Kram Hanna Östh

2009-08-29 @ 08:31:51
URL: http://hannasofie27.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0