Begravning

Har planerat Lilla mormors begravning i dag.
Den blir fin.
Jag bävar inför den men känner samtidigt att det ska bli skönt.
Känns väldigt konstigt att begravningen är det sista jag gör för mormor. Det är juh jag som har skött det mesta med räkningar och papper åt mormor de senaste åren...men inte längre.
Livet är bra konstigt, döden oxå för den delen.
Så knepigt att jag inte har en mormor längre....även om hon inte varit sig själv på väldigt länge så har jag ändå haft henne här.
Skönt att inte behöva åka och hälsa på henne längre bara för att hitta henne skrikandes instägd på rummet fastspänd i rullstolen.
Nu är hon fri igen.
Lilla mormor.

Vi åker till Stockholm i morgon och julhandlar lite.
Kul å bra att göra något så att jag slipper fundera så mycket. Ska bli kul att träffa Lina en sväng.

Nu måste jag tänka på refrängen.

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kör försiktigt och ta hand om er

2009-12-04 @ 09:38:12
URL: http://mammatillroja.blogg.se/
Postat av: Maddis

Lilla söta Gullan finns vid din sida, även om du inte ser henne. Hon hade ett stort varmt hjärta. Tänker på er. Kram/Maddis!

2009-12-04 @ 10:39:08
Postat av: Jonas J

Vi ses på torsdag. Och som du ser så följer jag din blogg även om du inte tror det :)

2009-12-07 @ 10:18:18
Postat av: Emma

Där ser man :)

2009-12-07 @ 18:30:55
URL: http://emmapajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0