Första julen

Det här blir altså första julen utan mormor.
Vi firade lilla julafton med Oscar å hans familj i går vilket var jätte mysigt.
Men känslan av att mormor inte var med oss var ändå påtaglig.
Det känns tomt och ledsamt att fira nu när hon precis har försvunnit. Däremot så känns det i allafall bättre än att hon sitter och skriker fastspänd ensam i sitt rum på Gullvivan.
Min mamma är ganska klok och hon säger att mormor har det bra nu, jag väljer att tro på det :)



Det är Nikkis första jul och tyvärr fick inte mormor uppleva den, men hon är med oss i tanken och jag ser tillbaka på alla andra jular jag fått fira med världens bästa mormor och blir alldeles varm inombords.

GOD JUL!!


Kommentarer
Postat av: JJ

Jag, Pappa och Mamma var också med :)

2009-12-24 @ 12:01:19
Postat av: Anonym

Hej Emma, blir tårögd av det fina du skriver... önskar er en god jul/ kramiz

2009-12-24 @ 23:32:23
URL: http://verasdays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0