Idol



Städningen som stod på dagens agenda kom i skymundan och stället fick jag umgås med mina 2 bröder SAMTIDIG vilket inte händer allt för ofta samt umgås med älskade syskonbarn SAMTIDIGT oxå. Himla tur att min dotter blott 4 månader gammal är så väluppfostrad att hon har vett att sova precis när hon ska.
Städningen flyttade jag å Henrik gemensamt och eniga fram till nästa helg!

Gullans begravning var fin, men jobbig.
Leia ville skriva på sin önskelista att Gullan skulle börja leva igen men ändrade sig i sista sekund när hon kom på att det nog inte var Tomtens uppgift att väcka de döda.
I stället önskade hon sig en häst och ett föl :)

Kvällen avslutades med Idol i goda vännerslag :)

Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0