My little pony..

...finns inte mer!
Hon är totalt omdesignad och ser jätte konstig ut numera.
På min tid var hon minsann söt och gullig och såg jätte snäll ut!
Jag fick en chock när jag på vår shoppingresa i Stockholm skulle inhandla en My Little Pony till mitt kära syskonbarn Milla.
My Little Ponyn såg ut som Leia skulle ha uttryckt det: "Hej kom å hjälp mej"
Stora ögon och liten kropp inte alls som hon såg ut förut.
De har kanske bytt avelshingst eller nåt, hon såg iaf helt bedrövlig ut!
Hur kan man göra så mot en så fin ponny?
Efter en stunds letande fick jag köpa en halvmesyr som bara hette Pony utan My Little. Hon såg mycket snällare ut även om jag inte riktigt kom överens med hennes ögon heller.
Vissa saker var faktiskt bättre förr!!


Denna måndag kommer enligt min älskade Henrik gå till värlsdhistorien som världens sämsta måndag...jag hoppas att morgondagen blir bättre..

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Varför tycker han det?

2009-12-07 @ 20:12:27
Postat av: Emma

Dålig dag bara men i morgon är en bra dag! Har vi bestämt :)

2009-12-07 @ 21:18:18
URL: http://emmapajja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja på våran tid var de ju söta , My little ponnysarna. Du har inte sparat någon från vår tid då som hon kan få ? Eller de kanske hon redan har fått.

Kramen

2009-12-07 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0