Världens bästa

Världens bästa Tesso har varit här i dag å lekt till det.
Vi har gjort så mycket roligt och tokigt tillsammans i våra dagar!!
Jag glömmer aldrig när vi spelade fotboll tillsammans, eller när vi snodde filter, tobak och rizzla av hennes mamma och Tesso rullade cigg som värsta knarkaren.
Alla fjortisfester vi besökte och alla snygga killar som vi spande in och eftersom att Tesso var den snygga av oss båda så var det juh alltid hon som lyckades hångla :)
Eller när vi begravde kaninen Harley II i en plastpåse i Edängeforsen eftersom det var mitt i vintern och marken totalt tjälen.
Marsvinet Harley I dog något år tidigare och när Tesso sedan skaffade sig en kanin räckte inte fantasin längre än till Harley II :)
Eller när vi sjöng Björn Afzelius och Nordman i Tessos flickrum så att hela Ämbarbo hörde!










Hon är en av min äldsta och bästa vänner och jag är OTROLIGT tacksam över att hon finns!!
Och jag är så tacksam över att mina barn oxå får ha henne i sitt liv som en moster.
Tack Tesso för att du alltid har ett leende att bjuda på och för att du ALLTID är dej själv i alla lägen.
DU ÄR BÄST!


Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0