Snökaos!

Dagen började inte bra!
Många minusgrader och bajsnödiga hundar.
Bajsproblemet måste lösas trots kylan och det tar ca: 20- 25 minuter att klä alla (bebis, mamma, och pudelpojken).

¤Tappar telefonen i snön när jag ska ringa till Henrik bara för att beklaga mej en skvätt.
¤Totti drar i kopplet.
¤Cia bajsar mitt i gatan.
¤Bebis tappar nappen - skriker.
¤Totti drar i kopplet.
¤Mamman skriker.
¤Bebis somnar.
¤Pudelpojken bajsar mitt i gatan.
¤Totti drar i kopplet.
¤Kylan biter.
¤Cia vänder.
¤Mamman skriker.
¤Totti drar i kopplet.
¤Cia sätter sig å vägrar gå...osv, osv!


Det är roligt nästan jämt!



Järngänget - Ciatvärtemot hade ingen som hellst lust att ställa upp på bild


Tack å hej!





Kommentarer
Postat av: Fru Johnsson

Haha! Jag känner igen mig, det är inte helt lätt alla gånger. Vi brukar kalla oss för "Cirkus Johnsson" när vi försöker ta oss från punkt A till punkt B med hela gänget :)

2009-12-18 @ 21:20:44
URL: http://www.frujohnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0