Svägerska


När jag var i 18 års åldern sade min svägerska till mej att jag var inne i en fas som jag skulle växa ur.
Den fas jag var inne i just då innebar att jag inte under några omständigheter skulle skaffa barn eller någonsin äta kött!
Inte skulle jag sätta några barn till den här hemska världen och inte skulle något djur behöva dö i för att mätta min mage!
- Även du kommer att växa upp! sa min svägerska.
Jag var helt säker på att jag aldrig någonsin skulle skaffa några barn.
Jag gillade inte ens barn!!
Dessutom hade jag juh ingen kille att göra ett barn med heller..
Så när jag träffade Henrik som redan hade två barn blev det minst sagt lite besvärligt...


Nu sitter jag här med världens finaste lilla bebis som är MITT barn!
Barn är är det bästa som finns (och hundar förståss).
Svägerskan hade rätt, det var bara en fas som jag behövde växa ur, men kött...det kommer jag aldrig att äta!!!


Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kött kan man gott klara sig utan men det är svårare att leva utan barn! Klokt val och prioritering Emma. Du är ett klokt barn alltid! Mitt barn! :)

2009-12-28 @ 21:24:49
Postat av: Mamma igen!

Föresten, viken ljuvlig bild på Nikki!

2009-12-28 @ 21:25:20
Postat av: Anna

Håller me, bra prioritering :)

Jätefint kort

2009-12-29 @ 08:26:47
URL: http://mammatillroja.blogg.se/
Postat av: Elin

Hon är klok din svägerska. Du också.

2009-12-29 @ 10:47:10
URL: http://e-l-i-n.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilken fin bild :) kramiz

2009-12-29 @ 14:26:54
URL: http://verasdays.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mmmm för en god biff...



/Bror

2009-12-29 @ 16:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0