True Blood

Huga vad jag längtar efter True Blood!
Jag följer den serien via SVT och vägrar att ladda hem den, jag vill ha den serien kvar och bara se ett avsnitt i veckan på avsattt och bestämd tid.
Men nu är det uppehåll och har så varit en tid och jag börjar känna av viss abstinens.
Den serien är så overkligt verklig och spännande, väntar med spänning till nästa säsong börjar igen.

Ljusdal vann mot Rättvik med 4-0 och jag tycker som vanligt att Oscar var bäst :)
Snön vräkte ner hela matchen och så nu i skrivande stund, i morgon blir det säker några fina snö bilder som får pryda bloggen!


Jag har verkligen inget vettigt att dela med mej av just nu och hoppas på ett bättre inlägg i morgon dag!

Tack å god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0