Vila

Nu har Lilla mormor somnat..
I dag vid lunch tog hon sina sista andetag och finns inte längre här på jorden med oss.
Det känns så otroligt tomt och konstigt att jag inte längre har en mormor samtidigt som jag vet att hon har det mycket bättre där hon är nu.
Mamma, jag å Oscar var med och bäddade ner henne i kistan och det var jätte fint. Lite läskig såg hon ut när hon låg där å gapade.




Lilla mormor Gullan lämnar ett stort tomrum efter sig och jag kommer att sakna henne otroligt mycket även om det senaste året har varit jobbigt och jag väntat på den här dagen ganska länge nu så känns det konstigt att hon verkligen är död.
På riktigt.
Svårt att tänka mej ett liv utan henne...hon har juh alltid funnits, men inte nu längre.
Jag tror inte att det finns en Gud men jag tror ändå att mormor är en ängel nu och att hon antagligen stökar omkring någon annanstans.
Jag hoppas att hon äntligen har funnit ro och kan ta det lugnt utan att skrika och härja omkring.
Lilla mormor kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.

Världens bästa mormor har gått ur tiden och tomrummet hon lämnar är ofantligt stort...

Vila i frid Lilla mormor jag kommer att sakna dej!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill ge dig en stor kram Emma...hon har ett underbart barnbarn som dig och hon kommer alltid att finnas vid din sida och vara dig nära...man har så många minnen med sin mormor och dom kan ingen ta ifrån en/kram

2009-12-01 @ 22:57:58
URL: http://verasdays.blogspot.com
Postat av: Jennie

Gråter lite för din skull.... det är svårt att mista nån som står en nära och speciellt en som ALLTID har funnits där. Men hon har det nog mycket bättre nu. Massa kramar från Sjöbo!!

2009-12-01 @ 23:19:46
URL: http://selfdiciplin.blogg.se/
Postat av: Anna Bennermo

vad fint skrivet emma, tänker på dig och er som stått Gullan nära. Ta hand om dig, stor kram Anna B

2009-12-02 @ 08:38:37
Postat av: Anna

Fint du skriver om mormor.

En stor kram från oss

2009-12-02 @ 08:48:52
URL: http://mammatillroja.blogg.se/
Postat av: Hannah

Vad fint skrivet Emma. Sköt om dig.

Stora kram från Piteå

2009-12-02 @ 10:01:15
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för alla fina kommentarer de är mycket värda just nu..

Kram till er!

2009-12-02 @ 12:46:52
URL: http://emmapajja.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tänker på Er! Kram

2009-12-02 @ 12:56:11
Postat av: Anna Mårtensson

Vilka härliga minnen du har av din mormor. Känns som att jag på nåt vis har träffat henne själv genom dina berättelser. Förstår att det känns skönt att hon nu får vila i frid och vaka över er nära och kära som finns kvar. Stor kram!

2009-12-02 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0