Jobba!

Hallå!
För att lätta mitt hemska arbetssamvete så har jag haft turen att få jobba en hel massa nu. 07-20 idag och 07 imorgon  och fram till 09 på onsdag morgon!! Jag fick ett helt pass å det blir en massa timmar och lite mer pengar i slutet på nästa månad! SKÖNT! Framtiden är räddad - för stunden iaf :)
Har knappt haft något ont i skallen idag så kanske hjälpte Henriks amatör massage härmokvällen? Han måste nog få klämma lite ikväll oxå så kanske jag blir huvudvärksfri resten av veckan.

Eftersom att jag har jobbat hela dagen så har jag faktiskt inte så mycket att uppdatera om för tillfället. Har lovat baka semlor i morgon som efterrätt på jobbet, den som sover över står för middagen så det blir nog lite saffrans soppa eller nåt till kvällsmat åsså lite semla på det, götta!!!
Sid å Cia sover hos G och G i natt jag hämtar dem på onsdag när jag slutat, blir lite ensamt i sängen utan dem inatt...mina snuttar, men jag har ialla fall världens bästa hundvakter och de älskar verkligen att vara där så jag behöver inte känna att jag överger dem precis.

Nä nu ska ja lägga mej å kika på Lipstick Jungle, inte så bra serie men jag måste juh bara hänga med nu när jag har börjat.

Tack å hej!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade Hjärtebarn ! jag säger som Gullan, Hur i hela friden kan jag ha fått ett så fantastiskt barn ? älsjar dig över allt förstånd // Mor

2009-02-23 @ 23:19:59
Postat av: Maria

Vänta du bara så tar sig serien lagomt tills den lägger ner tyvärr

2009-02-24 @ 15:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0