Kräks!

Hallå!

Imorse när jag skulle skjutsa Henrik på jobbet höll jag på att kräkas i bilen :)
På mornarna när jag ska iväg å jobba brukar jag ta mina järntabletter med ett glas vatten och sedan inget mer eftersom vi får käka frukost på jobbet, så gjorde jag även idag.
Vaknade inatt med huvudvärk som höll i sig ända tills på morgonen :(
När jag klev upp imorse kände jag ett lätt illamående men det är jag ganska van vid nu för tiden så vi packade in oss i bilen och styrde mot Bygg Fakta. När vi körde över bron kände jag hur spyan var nära, jag fick köra ända fram til parkeringen vid kyrkan innan jag kunde stanna å häva ut mej ur bilen för att kräkas upp vattnet jag druckigt några minuter tidigare. Tog säkert 5 minuter innan allt kommit i en fin pöl på den kyrkliga snön.
Mådde bra mycket bättre efter detta!!
Huvudvärken har dock inte släppt ännu men nu känner jag väl att det egentligen är axlarna jag har ont i och att det är spännings huvudvärk som jag lider av. Henrik får nog rycka in å klämma lite ikväll så går det säkert över.

Har precis varit och tittat på "Män som hatar kvinnor", skit bra film!!
Skriver mer i morgon för nu är jag så trött att jag stupar i säng!

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Henrik

klart att jag ställer upp och klämmer lite. =)

2009-02-27 @ 22:26:08
URL: http://www.lowemark.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0