Skallen!

Hallå!

Var på familjecentrum i går och kollade blodvärdet och blodtrycket - allt såg bra ut!
Så de tror att jag har spänningshuvudvärk och de rekomenderade mej att börja med yoga, vilket jag kanske borde göra. Ska kanske oxå ta och undersöka någon slags massage för jag tror att jag är lite spänd i axlarna och i nacken.
Idag var huvudvärken som värst mitt på dagen men efter två alvedon försvann det helt!! Kors i taket! Otroligt tacksam är jag över det!

I går visste inte min kära mormoder vad jag hette vilket kändes ganska hårt och jobbigt, men idag var hon lite mer alert och visste helt säkert att jag hette Emma, däremot var hon lite osäker på vad hennes barn hette :)
Däremot så var hon lika trött och slut idag som alla andra dagar :(

Har varit på Bryggan och jobbat idag, där trivs jag så himla bra!
Jag ska få jobba halvtid i hela Mars på Psyk-Rehab vilket känns jätte roligt! Det är liksom där jag vill jobba hellst jämt!
Jag trivs så himla bra där!

Har egentligen inget vettigt att skriva just nu, ska ha lite fredagsmys med tjips, dipp och ostkrokar framför tv:n med familjen och titta på Barda snart. Imorgon ska Willie sjunga vackra fredssånger på postplan med skolan :) :)
Ska eventuellt följa med Anna och Roja på något Ljusparty på eftermiddagen, spännande!

Melodifestivalen nästa!!!

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt med en till blogg man kan fälja :) Nu har jag börjat igen jag med efter en liten paus ;-)

2009-02-21 @ 17:38:12
URL: http://selfdiciplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0