Bättre..

Hallå!

Nu har det börjat ordna till sig med mej :)
I måndags kväll började det att göra så där fruktansvärt ont igen å jag bara kräktes...så natten tillbringade vi på förlossningen i Hudik med smärtstillande preparat.
När jag sedan blev utskriven fick jag bra förklarat för mej vad som är felet och det är att njuren ligger i kläm och har blivit förstorad vilket gör SKIT ont!!!!!!!!!!!!!!!
När njuren blir så där stor så klämmer den åt en massa andra nerver som gör att det gör ont i hela sidan och ända ner mot ljumsken och så länge jag inte har någon feber så är det ingen fara för bebisen.
Hur som hellst så har jag fått smärtstillande som jag tack och lov inte har behövt ta ännu.
Nu så är jag sjukskriven i två veckor nu så får vi se om jag kan jobba lite mera efter det.
Har bara vilat de senaste dagarna men i morgon tänkte jag göra ett försök att baka lite....planen är att vi ska åka upp till Karsvall och vara med på "En dag i Paradiset" nu på lördag och jag ska stå för fikat :)
Jag hoppas verkligen att jag kommer att få vara pigg då för den här dagen har jag sett fram emot!!

I morgon blir det 30 års fest hos Dajja vi tänkte åka dit en sväng iaf får se hur pass länge jag orkar vara kvar, men det blir då ingen utgång iaf.

Var på MVC i dag oxå, magen hade växt men jag hade tappat ett kilo vilket inte var så konstigt med tanke på hur mycket jag har kräkts den senaste veckan å hur lite jag har fått i mej.
Dagen har jag förvrigt tillbringat i mammas bäddsoffa tittandes på film.....perfekt väder för det eftersom att det har regnat hela dagen.
Nu på eftermiddagen fick vi mat hos G å G, och det var det godaste jag har käkat på lääänge.....har liksom inte haft någon matlust den senaste veckan men nu har jag återfått den med råge, fick även med mej en liten matlåda som jag säkerligen klämmer ner innan jag somnar.

Nu ska Henrik om möjligt bli ännu snyggare, han ska klippa av sig håret så han blir proper tills i morrgon.

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: anna

Det är skönt att höra att du mår bättre.Hoppas du får må bra tills bebben kikar ut.

Ta hand om dej så kanske vi ses här nån dag om du orkar.Kramar från oss

2009-07-09 @ 21:09:33
URL: http://mammatillroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0