Bök!

Hallå!

Vilken bökig natt!!
Vaknade typ vid 02.00 och hade så förbaskat ont i sidan igen...kom inte till ro förens klockan var 07.00 i morse då ja tog en sån där stark tablett.
Jäkla bök å stök det är å va gravid.
Nu är det faktiskt inget kul nå mer!!
Inte nog med att jag skulle få ont igen så är jag så himla stor att jag spricker plus att magen är så spänd att jag tror att bebisen kommer att hoppa ur naveln snart.
I dag har jag bara legat hela dagen, känns inget vidare att Henrik får fixa med allt även fast jag vet att han inte har något emot att göra det.
Han tog med sig barnen på Albins i dag och köpte en snuttefilt med napphållare och en mjukis tiger till det blivande syskonet, så himla gulligt!

Nu på kvällen kom både mamma, pappa och Milla å hälsade på, Henrik å Leia hade bakat  namnsdags morotskaka som smakade jätte gott!


Nä nu ska ja nog ta å koja snart, hoppas att den här natten blir bättre än föregående!


Dagens fråga: "Varför är jag född naken och tandlös??"
                                                                                             Leia


Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0