En dag i paradiset!

Hallå!

Nu har helgen passerat....fast nu kommer de närmsta 3 veckorna vara som en hel helg för nu har Henrik semester!!!!
Ska bli så skönt att få vara med honom och barnen och göra en massa mysiga saker, hoppas att det blir bättre väder så att vi kan bada lite.
Vi har en himla massa saker som vi ska hinna med och det är juh lite svårt att veta hur jag kommer att må oxå men jag hoppas att jag kommer att må lika bra som jag har gjort i dag och de senaste dagarna.
Fredagens fest hos Dajja var jätte lyckad sjukt god mat bjöd han på och sällskapet var jätte trevligt, så trevligt med fester utan att behöva gå ut på krogen efteråt.
Vi stannade inte så himla länge tror att klockan var runt 12 då vi gav upp.
På Lördag förmiddag begav vi oss mot Kårböleskogarna och Karsvall för att vara med på Lina och Loves fixar dag i Paradiset (Linas benämning på sin blivande sommarstuga).
Det var en hel del som behövde göras där men jag gjorde ingenting faktiskt satt mest på en stol och knäppte kort när de andra jobbade. När klockan började närma sig 17 tiden började det göra ont i sidan så då tänkte vi att det var bäst att bege sig hemåt, innan vi kom hem hade jag ganska ont men det gav med sig när jag vilade på soffan.
Himla synd att jag inte orkade vara kvar på hela kvällen för Lina och Love hade fixat med mat och grejjer till kvällen.
Men det blir säkert en ny fixar dag nästa år oxå, jag hoppas på det iaf :)

                



                



Sover inte alls bra på nätterna just nu, jag måste upp å gå på toaletten säkert 5-6 gånger och jag dricker vatten som en kamel på nätterna, varje gång jag kliver upp och går på toaletten måste jag dricka minst ett halvt glas vatten oxå å så där håller det på hela natten.
Men det är juh bra träning till bebisen kommer att ha det lite stökigt på natten :)
I dag kom iaf Willie och Leia, de har varit hos sin mamma i TVÅ veckor nu men nu ska de vara hos oss så mycket som det går under Henriks semester :)

Var upp till lilla mormor en sväng och hälsade på Oscar och hans familj var oxå där.
Gullan skrek så mycket att Milla blev rädd :(
Men hon var ganska redig ändå och hon blev jätte glad att Oscar och Titti kom.
Nu på kvällskvisten tog jag å Leia en cykeltur med hundarna runt kyrksjön i regnet, gick bra det med :)
Har varit en usel hundäger den senaste veckan eftersom att jag inte klarar av att gå så långa sträckor utan att få ont så det var skönt att jag iaf kunde cykla runt sjön.
Ska hålla tummarna för att det onda i njuren håller sig borta ett bra tag till!!!!

Nu ska ja snart ta å knoppa!
Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0