IKEA!

Hallå!

I dag gjorde vi en liten rajd till IKEA, vi handlade för 29kr :)
Vi har juh kollat järnet i nyaste IKEA katalogen och kände att vi behövde se grejjerna som vi gillar på riktigt, känner att jag har lite bättre koll på vad vi ska inhandla till vårt blivande hus.
Vi fick lite ideér och tips om dittan och dattan.
Var dock inte så roligt att knalla omkring där och inte vara riktigt pigg, vet dock inte om det är för att jag är så HIMLA gravid som jag mår som jag mår och inte kan gå nå långt utan att vila eller om det är njuren som spökar.
Jag vet iaf att jag måste uppsöka toalett ca: 1 gång/timme vilket är ganska jobbigt när det är minst 10 minuters kö varje gång oxå.
Men jag är vid gott mod ändå och längtar om möjligt ännu mera efter att krabaten i magen ska dyka "upp" snart!!
När IKEA var avklarat skulle Leia ha en speciell tröja som varken jag eller Henrik fattade hur den skulle se ut så vi flängde omkring och letade hur länge som hellst kändes det som...utan att hitta rätt tröja.
Inget dög!
Till slut hittade Henrik en tröja som hon verkligen skulle ha inte en sån som vi letat efter men ändå, så hon blev nöjd till slut iaf :)
Middag i Grovan fick avsluta denna dag, G hade gjort jättegod paj!

Hämtade vaggan hos kusin Lotta i går måste bara fixa lite sängkläder så är allt fixat tills bebben kommer. Får hoppas att lilla Cia inte tror att vaggan är till för henne för då kommer hon att mosa den stackarn som ska ligga där, men det ska nog gå bra.

Nä nu måste jag nog ta och lägga mej i sängen för jag är verkligen helt slut i HELA kroppen, det dröjer nog länge nu innan jag följer med på någon längre tripp i bil igen.
Jag längtar så tills jag kan röra mej som vanligt igen och kunna gå ut och gå med Sid och Cia igen utan att ha ont någonstans, det saknar jag verkligen!!

Tack å god natt!

Kommentarer
Postat av: anna

Va härlit med en tripp till ikea men förstår om det blir jobigt att gå och när det är mycke folk oxå.Fick ni nå ideer till huset då? Ses på lördag! Kramar

2009-07-22 @ 08:57:47
URL: http://mammatillroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0