Inget Öland!

Hallå!
I dag var det meningen att vi skulle ha varit på Öland och semestrat, men det blev inget av med det eftersom att jag inte är kurrant.
Riktigt tråkigt med tanke på att det är det vi har sett fram emot det senaste halvåret.
Värst är det för barnen, de har sparat pengar, bestämt kläder de ska ha med sig, de har till och med sparat godis hur länge som hellst som de skulle ha med sig till Öland.
Men det blev inget i år.
Men vi har flyttat fram det till nästa år så någon gång blir det iaf av :)
Även om jag känner mej pigg och kry  mestadels av tiden så klarar jag inte av att röra på mej längre sträckor och jag är juh säker på att om vi skulle åka så skulle jag säkerligen få så där ont igen.
Hade jag inte haft en liten bebis i magen hade jag gladeligen stoppat i mej spärtstillande och åkt, men nu känns läget som ett annat.
Hur som hellst så är det JÄTTE tråkigt att det inte blev något Öland i år!!
G o G tog med sig barnen till Funäsdalen i torsdags och de är på väg hem till Ljusdal nu igen så de har iaf fått lite semester eventuellt så blir det Leksand till veckan oxå så de går juh inte lottlösa.

Var och käkade på Järnvägs i fredags vilket var jätte trevligt, Maria och Lowe var med och förgyllde kvällen och senare blev det karaoke vilket var riktigt roligt att lyssna på :)
Vi blev kvar ända till klockan halv ett, men då gav vi upp.

I går gjorde vi ett ryck och började städa ur mitt gamla rum i pappas hus och så fort vi är klara med det så ska vi tapetsera om!!
Det är Willie som ska bo i det rummet och när det är klart kanske vi kan måla om i Henriks blivande arkadrum, eller  det blir juh Henrik som får jobba och jag tittar på :)
Känns iaf kul att det börjar hända saker!
Vi ska kanske åka på en inspirations dag till IKEA här i veckan så vi kanske får lite ideér om hur vi vill ha det i vårt blivande hus.

I dag har vi packat BB väskan, det skulle juh kunna bli när som hellst nu för nu är det bara 4 veckor kvar!!!!!!

                
     I går ville Gullan sitta ute och sola sig lite, hon hade tålamod i ca:20 minuter!

                 
                                Cia hade tålamod att sola HELA dagen på Playa del Thorne !


Tack å hej!!

Kommentarer
Postat av: Anna Mårtensson

Härligt att ni flyttar närmre! Kompisar att kunna cykla till på egen hand är varmt välkomna :)

Tack för fina ord söta Emma, det värmer. Speciellt när de kommer från en sån sprudlande glad tjej som dig själv :)

Håller tummarna för att allt går bra med bebisen som snart ska kika ut.

Stor kram till er hela familjen.

2009-07-19 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0