Sommar å sol?

Hallå!

Känner mej lite besviken på vädret faktiskt, men jag ska nog ändå vara tacksam för att det inte är jätte varmt för då hade det kanske varit väldigt jobbigt att vara gravid.
Vad har hänt sedan sist?
Hade juh så himla ont i veckan å kunde typ inte göra ett dugg men på lördagen släppte det onda som tur var, så ja kunde åka hem till Anna och parta till det lite :)
Jätte trevligt att träffa lite folk och prata lite strunt plus att Anna hade gjort jätte god potatisgratäng!
Jag blev kvar där tills de sista skulle ha skjuts in på köpingen, så jag var inte hemma förens vid 23.30 tror jag.
På söndagen åkte barnen till sin mamma för att vara där en vecka å då var jag så pigg och sugen på att gå ut att vi tog en sväng till Järnvägs, Henrik fick lov att dricka några öl men nu är det stop fram tills bebis kommer.
Vem vet när den tänker dyka upp??
Jag fick för mej att den skulle komma i går, men det gjorde den juh inte :(
Hur som hellst så var det himla trevligt på Järnvägs oxå även om det är lite små tråkigt att bara sitta still, det känns inte som att jag vågar göra några större utsvävningar när folk är i fyllan å jag kommer med magen i vädret.

Vi har tapetserat i Willies rum nu i vårt blivande hus, jätte bra blev det!
Nästa projekt blir Henriks arkadrum, å det ska han fixa utan Görans hjälp säger han...det blir spännande!!
Men nu gör vi nog inget mer förens min käre far är utflyttad.

Hade hoppats på badväder i dag men det verkar inte bli så, jag är så sugen på att bada ute men det känns inte så kul när det är iskallt i vattnet!

I dag när jag kom upp till min älskade mormor sa hon: "VAD TJOCK DU ÄR!"
Ibland hänger hon med lilla tanten.
Och när jag skulle gå började hon sulla på som vanligt: "MEN EMMA JAG VILL VARA HEMMA HOS DEJ!!"
Men det gick bra till slut iaf när hon fick titta på djurprogram på tv:n.
Lilla mormor, jag försöker att åka dit varannan dag nu ist för varje dag....jag vet juh inte hur jag ska hinna när bebis kommer och så vidare.
Vore juh roligt om det skulle gå att ta hem henne lite då och då men det gick juh inte ens när hon var lite piggare så det går juh knappast nu heller.
Då blir det nog bara sull, sull och skrik.

Nä nu ska vi ta å fara till Grovan å äta lite lunch.
Tack å hej!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm hur var det med uppdatering här??

Vi vill se lite bilder på bäddad vagga, vagn och sånt :)

2009-08-04 @ 13:13:53
Postat av: anna

att jag altid glömmer skriva mitt namn hihi

2009-08-04 @ 13:14:51
URL: http://mammatillroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0