Jobb, jobb!

Hallå!

Blev mycket jobb den här veckan vilket är jag väldigt tacksam över, varje dag utom i Tisdags då jag å Henrik åkte med Leias dagis till Furuvik.
Både Willie och Leia var med, jätte trevligt var det. Blev inte irriterad en enda gång även fast jag fick ont i både ryggen, revbenen och i fötterna.
Mamma nerverna börjar visa sig :)
En himla bra dag även fast det regnade på förmiddagen.
Willie åkte piratskeppet säkert 10 gånger!!!!

Har varit på Öjebo och jobbat den här veckan och det har gått himla bra, fast i går var jag helt slut i fötterna efter att ha jobbat i 12 timmar. Men det gick det med!

Gullan verkar anpassa sig ganska bra på Gullvivan hon sover på nätterna och sköter sig bra :)
Idag när jag var dit hade hon ingen hörapparat, hon får inte ha den något mera för hon hade haft den i munnen häromdagen och sväljde hon den så är det nog ganska kört..
Löständerna hade hon kastat i golvet så en tand hade lossnat så nu der hon ut som mager pirat....men humöret var på topp ändå :)
Hon ville lägga sig på sängen och vila en stund så vi stuvade ner oss båda och somnade i säkert 45 minuter, myspys.
Lilla mormor, vad jag vill att allt ska vara som förr..

Idag fyller min älskade Henrik år och jag är världens sämsta flickvän som inte har köpt någon present, men vi ska köpa en tillsammans så fort skattepengarna har kommit :)
Jag är så himla glad att jag har Henrik å ändå så har jag inte förmått mej att fixa en present, det är ganska koko. För han är det bästa jag har och vet och kunde jag skulle jag köpa alla arkadspel i hela världen till honom!!!!!!!!!!!
Men det får väl bli när jag vinner en massa pengar.

Nä nu ska ja lägga mej i sängen å mysa med Henrik å hundarna för i morgon är det jobb igen. Ska bli så skönt att vara ledig i helgen nu när jag har jobbat hela veckan plus att barnen kommer redan på lördag för på söndag ska vi ha kalas för pappsen.

Tack å god natt!

Kommentarer
Postat av: anna

Mys emma och mys mormor :) Härligt!

2009-06-05 @ 11:52:32
URL: http://mammatillroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0