Lite ledig..

Hallå!

Midsommar har passerat och nu är det vanlig vecka igen.
Jag är ledig i dag och i morgon, skönt.
Fast Henrik jobbar å det är lite trist.
Willie ska på fotbollsskola och jag å Leia ska nog ta en tripp ner till Borrsjön skulle jag tro för i dag bli det nog kanon väder hela dagen.
Måste köpa jordgubbar för det ska tydligen vara vattendrivande och jag börjar samla på mej vatten i händerna vilket känns ganska så jobbigt.
Men hellre händerna än fötterna :)
Magen börjar oxå bli gigantiskt stor och väldigt mycket i vägen men det är mysigt på samma gång.
Om ungeför två månader kommer det en parvel till och fyller ut vår familj.
Jag säger som Gullan: "Hur ska det gååå?"

När vi var dit på midsommarafton var hon juh OTROLIGT pigg, hon visste att prästkrage hette prästkrage!
Åsså mumsade hon på jordgubbar.
I går var hon riktigt samlad och det gick att föra ett riktigt samtal med henne, riktigt roligt.
Hon hade koll på ganska mycket och hon säger att hon trivs på Gullvivan.

Dagens kommentar: "Nu är det fest!!" sa Gullan när hon fick en Center att tugga på..

Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0