Solen är här!

Hallå!

Blir inte mycket uppdaterat när vädret är som det är nu :)
Veckan som var har jag tillbringat mestadels på playan med Leia.
Willie har kickat boll hela dagarna och tjejerna har badat.
Sista dagen på fotbollsskolan d.v.s. i fredags blev den stackarn sjuk, han hade feber och yrade till och med.
Så Henrik fick ställa in den kvällens party med jobbet å vara hemma med en sjuk Willie ist eftersom att jag jobbade :(
Hur som hellst så blev Willie frisk över natten men då tog Henrik över sjukan istället så i går hade han nästan 40 graders feber....å jag jobbade :(
Något bättre var han iaf i dag och tur var juh det för i dag hade vi vuxenkalas för Willie som fyller sju år i morgon, stora pojken!
Han fick äntligen sin efterlängtade BMX med pinnar på så som man kan trixa med.
Trevligt  och lyckat kalas med mycket folk i lilla läggan, skönt med hus snart speciellt för liknande tillfällen i framtiden.

Så....på Tisdag smäller det!
ÄNTLIGEN Depeche Mode i Köpenhamn!
Ska bli så roligt att få gå med mitt livs kärlek å visa honom storheten med Depeche å dela känslan av att de och höra deras låtar live.
Att få uppleva det stora när de spelar "Never Let Me Down" och ALLA svänger med händerna i luften och sjunger med.
Ja det ska bli kanon..............om nu Henrik blir frisk och inte smittar mej.
För får jag det minsta lilla feber så är det kört, jag blir juh så himla sjuk när jag bli sjuk.

Nu ska ja käka lite sallad sedan måste jag nog lägga mej i sängen och låta mina arma små fötter få vila över natten så att jag orkar stå och gå i morgon!

Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0