Uppdatering!

Hallå!!

Kände att det var ett tag sedan som jag skrev så det är väl bäst att ja gört :)
På söndag börjar jag sommarjobba på riktigt på Öjebo i Järvsö känns himla bra åsså har jag juh fått en hel del extra dagar på Psykrehab så ja får timmar så ja klarar mej.

Var på gravidyoga i onsdags och jag kände mej precis lika stel som förra gången, man ja tänker fortsätta ändå för det känns som att ja borde.
Hade möte med Gullvivan idag å det verkar som att Gullan trivs bra där, vissa nätter sover hon utan sömntabletter och vissa med....men hur som hellst så har hon inte klivit upp ur sängen och ramlat en enda gång sedan hon flyttade in. Så på någotvis så känner hon sig kanske trygg?
Hon säger själv att hon trivs där men jag vet juh inte om det är det hon menar heller..
Hela känslan med Gullvivan är bra iaf.
Kanske beror på hela den här "alltärsåbra" känslan jag har i hela kroppen just nu som lurar mej oxå :)

Willie var med skolan i Folkparken idag så Leia å jag åkte dit å skulle leka lite....började såklart att regna en hel massa men Willie och Leia skulle prompt spela HELA banan minigolf innan vi kunde åka.....så då gjorde vi det sedan kunde vi fara hem och vänta på att regnet skulle avta.
Imorgon ska Wille ha sin första examen ska bli roligt att få gå i kyrkan och lyssna på "En blomstertid" igen.
Igår tog han  hem allt han har gjort det här året i skolan, så mycket fina grejjer.

          
           Willie visar vad han har gjort under sitt första år på förskolan.


Har inte hänt så mycket mer den här veckan, har varit ute å knallat med Tesso och Elins hund Hugo några gånger så Sid å Cia har varit ganska nöjd den här veckan.
Jo men förrästen! Var juh på MVC och fick lite bassning oxå.
Har nu gått upp 11 kg och borde inte gå upp så mycket mer med tanke på mitt blodproppsanlag så nu MÅSTE jag tänka på vad jag stoppar in mej och försöka att INTE äta en massa godis och tjips!
Så idag har jag skött mej jättebra!

Tack å god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0