Bilder..

Hallå!
Känner att jag uppdaterar dåligt här och nu har jag ingen riktig ork att skriva heller...
Men som tur är så har vi använt kameran ganska flitigt i helgen så jag tänkte presentera min helg i bilder den här gången :)

Fredagskvällen avslutade vi med att äta tortillias....himla götta!!

         

På lördag förmiddag tog vi en sväng ut i skogen med mackor och oboj i det otroligt härliga vädret..

                                                                                                                            


Lördagskvällen avslutades med riktigt schlagermys, gino och vaniljglass som huvudrätt. Vi hoppade över någon riktig middag och gick direkt på svullandet :)
Synd bara att Måns inte vann, hans låt var juh grym!

            

Söndagmorgon gick vi en lång promis med hundarna på kyrksjön, jag har bestämt mej för att inte beträda några fler isar denna vinter eftsrom jag tror att den ska brista. I dag trodde jag att jag skulle dö när jag blötte ner hela skon där isen var jätte mjuk, som tur var tog vi oss helskinnade i land..
Henrik fick till en så söt bild på lilla Sid när vi alla kommit hem levande så jag var tvungen att lägga in den, han är så sjukt söt ibland, min bäbo :)

                   

Så var det dax för 89års kalas för Gurli Vioa Karolina...dagen till ära var vi båda klädda i lila...


     

 
                                                   

Firandet blev himla lyckat, hon var på strålande humör och visste vad nästan alla hette :)


Nä nu ska ja se på Beck!
Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Jekka

Har gullan klippt sig? va fin hon är!

2009-03-18 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0