Hjälp!

Hallå!

Jag tror att jag ser ett slut på denna huvudvärk, äntligen!
Både idag och igår har den varit ihärdig och bankat i skallen på mej som värsta bakfyllan. Fick iaf kontakt med en gammal klasskompis idag som ska massera mej i morgon på morgonen å då ska hon känna om det är så att jag är spänd i nacken, axlarna och ryggen!
Jag är riktigt desperat just nu för det är så otroligt jobbigt att gå omkring å ha ont hela tiden.
Jag har stora förhoppningar på morgondagen.

Idag kom mina kära kusiner Daniel och Lotta för att hälsa på Gullan, det var jättekul. Gullan blev jätte glad och var riktigt redig, kändes inte alls sjuk och eländig. Hon var knappt trött.
Åsså var det juh kul för mej att träffa lite släkt oxå, det är juh alltid trevligt måste jag säga å ändå så blir det så sällan man träffas.

Känner att jag måste skriva ett par ord om Stieg Larsson filmen vi såg i fredags oxå.
Vilken film, jag är så nöjd!!!
Lisbeth Salander var klockren och precis som jag hade tänkt mig i mitt onda huvud :)
Tyckte inte ans att de hade utelämnat så mycket viktig info heller, ja de har lyckats bra med den här filmatiseringen tycker jag, kunde inte ha varit bättre.
Mikel Blomqvist var bra även han och väldigt trovärdig i sin roll.
Men hur som hellst så är jag en stor fan av Lisbeth, hon rockar fett :)

                                    
Nä minsann nu ska ja lägga mej i soffan och tycka hemst synd om mej själv en dag till, imorgon får det var nog med det.
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0