Kajvall!

Vilken härlig dag!
Har tillbringat större delen av dagen i Kajvall. Till en början var det blåsigt och lite halvkallt men det ordnade upp sig och blev en jätte fin dag.
Kidsen åkte slalomskidor, bräda och snowracer utan att de gjorde illa sig märkvärt mycket faktiskt. Det märks så väl att de börjar bli stora!!
Leia gjorde en dunderkrasch i mitten på slalombacken så pappa Henrik fick kuta upp och sätta på henne skidorna. Hon hade hängt på Wille som är något säkrare på skidorna än vad hon är, men det gick bra i slutändan ändå :)

Ja sedan har det faktiskt inte hänt så där väldigt mycket sedan sist.
Ringde till mormor igår och det gick väl sådär, hon fattade inte riktigt vem jag var till en början men är jag förklarade för henne att jag var Yvonnes barn och att hon var min mormor så var hon med på noterna.
Imorgon ska ja jobba på Öjebo, ska bli roligt för det är nog tre veckor sedan jag var där jag trivs juh himla bra på det där stället.


Lägger in lite härliga bilder från idag.
Blev lite sur på Henrik... för att han knäpper mycket bättre bilder än mej :)

                          


                                    

    
                          


Nä nu får det räcka för idag!
Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Jekka

Ja, jag tyckte väl det att jäklar så fina bilder kameran knäppte trorts allt, men det var ju Henrik då som kan.

2009-03-23 @ 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0