Ledig!

Hallå!

Idag har jag varit ledig hela dagen och fått en massa saker gjorda :)

¤Varit ute å knallat med Maria i det otroligt fina vädret!
¤Varit uppe hos Gullan på magsjukan :)
¤Snabb städat
¤Hälsat på Vickan
¤Lagat mat
¤Knäppt lite vinterbilder
¤Hälsat på Anna och Roja

Gullan är mycket bättre i magsjukan nu men hon är himla trött och slö.
Vi gjorde lite planer inför hennes 89års dag idag iaf. Hon vill fira på söndag mitt på dagen, så vi får väl göra det då.
Jag ska baka tårta och köpa nya skor åt henne - de får inte vara för dyra :)
Besöksförbudet är inte hävt ännu men jag hoppas att det blir det till helgen så vi kan kalasa till det lite :)

Snart är det final i den svenska melodifestivalen 2009!
Jag håller handens alla fingrar på Måns Zelmerlöw, skickar vi honom vidare så jag segern räddad det är jag helt säker på :)
Han är juh skit bra, åsså är jag lite kär i honom oxå för att han är så himla snygg och dansar så bra!!!
Anklaga mej inte för att vara ytlig :)
Hejja "Hope and glory"!!!!!!!!!!!

I morgon ska jag jobba hela dagen, Sid å Cia ska vara hos G och G å då blir de nöjda iaf.
Idag träffade jag Leia en sväng, det är mamma vecka för kidsen den här veckan men jag sprang på henne utanför dagis när jag hälsade på Vickan.
Det första hon säger är: "Vad tjock du har blivit Emma!"
Det är inte alla gånger man blir glad för en sån kommentar men idag blev jag det. Det känns jätte roligt att det börjar synas lite nu :)

Nä nu ska jag sussa.

God Natt å tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0