Måndag..

Hallå!
Då var det måndag igen, det är så sjukt hur fort veckorna går.
Jag är nu i vecka 19 och mår prima, jag är så tacksam för att illamåendet har försvunnit.
Däremor har jag börjat käka en himla massa godis typ hela tiden, inte alls bra.

VSK vann bandy guldet i år vilket var helt rätt tycker jag, inte för att jag är någon bandyfantast egentligen men det var roligt att någon Oscar från Ljusdal fick vara med och spela hem guldet! Även om den häer Oskar stavar med K.
Grattis till VSK säger jag.

Imorgon kanske besöksförbudet häva upps på sjukan, jag håller tummarna för det. Jag har nog aldrig varit borta från momor mer än en vecka förut. Jag har juh varit utomlands men aldrig mer än en vecka..
Eller jo när ja bodde i Stockholm förståss men då pratade vi juh med varandra i telefon lite oftare istället.
Ja håller tummarna på i morgon iaf för nu längtar jag som bara den efter henne!

Nä men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer så ja tar å avslutar nu.

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej Emma, hörde av Jessica att du oxå hade en blogg. Jag är nybörjare, började igår=) Grattis till det lilla livet, hoppas allt går bra för dig och att du får en lättsam graviditet. Själv har jag ju en dotter på 6mån nu och kämpar med alla extra kilon jag lyckades lägga på mig under graviditeten. Så gör inte som jag ät med inställningen att de spelar ju ingen roll man ska ju ändå bli rund haha. Ha de bäst hälsningar Hannah i Piteå

2009-03-24 @ 09:35:47
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag höll på hela kvällen igår och försöka förstå mig på hur ja skulle göra olika saker. Nu har jag länkat till dig från min sida, man går in på länkar och skapar en ny. Det verkade då bli rätt i alla fall =)

kram

2009-03-24 @ 19:18:17
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Elin Holmberg

Men Emma! Blev så glad då Olle visade mig din blogg och fick se att du är gravid! Du kommer bli en fantastisk mamma ska du veta!!!! Gud så kul. Hoppas att jag får se dig och magen i påsk. kramar från mig och Olle!

2009-03-28 @ 19:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0