Snart helg igen..

Hallå!

Idag fyller Lina Grönöga 28 år!
Grattis till henne, lite synd att hon bor så långt borta vid tillfällen som dessa.
Iofs tycker att alltid att det är synd att hon bor så långt borta, men hon har lovat att flytta hem någon gång!

Tänk vad tiden går fort när man har ett jobb!
Visserligen så jobbar jag inte så där otroligt mycket men ändå.
Igår var det otroligt fint väder och jag satt ute och solade i en hel timme med trevligt sällskap :)
Åsså var jag och tittade på Clara och Jörgens ooootroligt jätte fina hus - vill ha!!!
Jag vill oxå ha ett hus nu å Henrik med, vi håller tummarna för att något passande dyker upp.

Imorgon planerar vi att åka till Kajvall, ungarna vill åka utförs och jag vill sola så det blir nog en bra kombo.

Börjar kännas ganska jobbigt nu att det är besöksförbud på sjukan, jag längtar efter mormor nu. Hoppas verkligen att besöksförbudet upphör till veckan. Antagligen så kommer hon ändå inte att förstå att jag inte har varit där på flera dagar när jag väl får komma dit men det känns bättre för mej att kunna se med egna ögon hur hon mår oxå.
Blir lite träning för mej oxå att kunna släppa mitt eget kontrollbehov.
Lilla mormor, jag ska ringa dit å se om hon kan prata lite i telefonen med mej.

Nä nu ska ja gör lite nytta!

Tack å hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0