Sol!

Hallå!

Onsdag idag å besöksförbudet på sjukan består, så jädra tråkigt för nu börjar det bli jobbigt på riktigt att inte få se hur mormor verkligen mår..
"Imorgon kanske det hävs",säger de varje gång ja ringer.
Hoppas på i morgon då.
Det händer liksom inte så mycket i mitt liv just nu men imorse var vi ute och gick med Clara och Alba så hundarna var total däckade fram till klockan 16:30 då det antagligen började kurra i deras magar.
Så himla härligt att vara ute och gå när det är soligt väder å det märks så väl på hundarna oxå att de blir piggare när solen lyser.

Städade igår och tvättade idag, två dagars ledigt på en vecka är lite väl mycket ändå tycker jag, en dag hade räckt bra och eftersom att mitt otroligt STORA sömnbehöv verkar ha förvunnit så blir de lediga dagarna så mycket längre nu oxå. Förut kunde jag ligga å sova till kl:10.00 å då gick juh dagen ganska fort om man säger så.
Men i morse vaknade jag kl:06.20 pigg som en mört och kunde inte somna om. Men jag är juh bara glad om jag inte behöver sova så mycket vilket jag antar oxå är något jag har nytta av i framtiden när den lilla kommer till världen och kanske inte vill sova på nätterna..

Väntar på att min blogg ska bli pimpad, jag blev erbjuden lite hjälp med det men det verkar gå sakta så ja kanske borde ta och lära mej lite sånt när jag är ledig?
Finns juh en hel del att göra egentligen :)
Fotoshop skulle jag oxå behöva lära mej, men men vi får se hur det blir med det.

Nä nu tackar jag för idag och hoppas att jag får träffa mormor imorgon!

Tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0