Utraljud..

Hallå!

I dag ska vi åka på ultraljud!
Jag har längtat efter den här dagen så länge nu....känns som en milstolpe på någe vis.
Jag har bara känt en glad spänning inför detta men nu börjar jag känna mej en aning orolig oxå.
Tänk om något är fel??
"Tänk om det inte ligger någon bebis i magen?" sa Leia imorse.
Om inte annat så visar det sig i dag :)
 Nä nu ska vi snart åka.
Skriver och uppdaterar sedan!





.......nu är det onsdag kväll och vi har varit på utraljud idag å det gick jätte bra!
Både jag å Henrik var skapligt nervösa innan vi fick komma in men när de väl lokaliserade bebisen i magen kändes det jätte bra. Jag var mest glad över att det faktiskt låg en bebis där så att allt inte var inbillning :)
Allt såg bra ut iaf och det såg tom ut som att bebisen vinkade till oss, man såg den lilla, lilla handen och alla fingrar helt sjukt var det.
Sedan öppnade den munnen en gång och det såg precis ut som att den gäspade.
Har knäppt ett kort på ultsljuds kortet blev kanske inte det bästa men men. Nu kan ni som jag inte träffar här i Ljusdal  ta del av det iaf :)
Tänk att det där är vårat barn, helt knäppt känns det men helt sjukt otroligt spännande och underbart på samma gång!
Både jag och Henrik har liksom fattat det lite bättre nu känns det som.

                           


På vägen hem åkte vi på E4 en liten stund innan vi kom ut på "Ljusdalsvägen" och vad händer inte då?
Där på E4:an där man inte kan stanna längst kanten utan måste köra tills det kommer en ficka hände det.
Emma börjar kräkas.
Hundägare som vi är så hade vi som tur var bajspåsar i bilen som jag kunde hulka i, himla jobbigt blev det.
Och när jag väl kräkts klart så hade vi inte ens hunnit stanna. Men jag mådde iaf mycket bättre efteråt :)




Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Monica L

Åh, vad skönt att allt gick bra. Det är så underbart när man får se sin bebis för första gången :)

2009-03-18 @ 20:19:06
Postat av: vickan och christian

Gud vad roligt att det gick bra, och vi ser på en gångan att det blir en liten emmsan. kramar!!

2009-03-18 @ 20:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0