Buspalatset!

Hallå!

Vilken härlig helg vi har haft!
Igår var vi på Vårfest på Willies skola det var trevligt.
På kvällskvisten kom mamma och fikade på lite paj sedan kollade vi på melodifestivalen.
RÄTT LÅT VANN!!
Jag är kär i den där låten...å vilken söt kille som sjöng så glad och full av liv jag bara log när jag hörde den. Har lyssnat X antal gånger på den idag :)
Buspalatset i dag, Willie och Leia lekte för fullt i nästan tre timmar sedan käkade vi middag på Mc Donalds sedan fick de åka till sin mamma.
Så nu blir det lungt vatten i några dagar, men de kommer tebax till helgen igen :)

        

         Sid myser med kids, han om inte ens gillade barn för några år sedan :)

Gullan var på super humör idag!
Pratade mycket tok men hon var liksom rolig och virrig på ett mysigt sätt.
Hon sa att hon hade jobbat hela dagen i dag och hon var verkligen på topp humör även om hon är i en annan värld.
Hon visste till och med vad jag hette :)

Lina låg i soffan när vi kom tebax från utflykten till Hudik vilket var en väldigt glad överraskning!

             

              Min mage växer och Linas krymper :)

God natt och tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket härligt kort på dej och lina!

Ses ik.Kram

2009-05-19 @ 12:56:21
URL: http://mammatillroja.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag ser så himla lycklig ut :) :)

2009-05-19 @ 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0