Gulli Gullan!

Hallå!

Idag var Gullan pigg!
Konversation under kramkalas mellan Emma och Gullan.
Gullan: Du är snäll du!
Emma: Ja men det är du mä, du är juh väldens bästa mormor...för jag har juh ingen annan :)
Gullan: Jag vill ha snäääälllll!

Ja idag hängde tanten med, även om orden kommer fel ur munnen.
Lilla mormor.
Igår var hon som i en annan värld som ett litet barn å idag var hon nästan sig själv.
Jag håller tummarna för att den här medicineringen funkar.


Var i Sjöbo och tittade på hus, himla mysigt men lite för mycket som behövdes göras om.
Pappa Thorne kom med några framsteg angående sitt hus oxå så vi håller tummarna för att det blir Per-Ers till slut :)
Jag och Karola har donat hela dagen i läggan och vi börjar se ett slut på alla grejjer nu vilket känns otroligt skönt.
Karola som är min moster och även barnmorska säger att min bebis ligger högt upp i magen och att det är därför jag får sådan halsbränna.
Nästa gång hon kommer upp ska hon ta med sig en tratt så att Henrik kan lyssna på bebben.
Nä nu ska ja sova, imorgon blir det jobb i Järvsö sedan ska vi köra lite skräp på Åkerslund.

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: anna

Jag håller oxå tummarna!!!

2009-05-07 @ 11:39:49
URL: http://mammatillroja.blogg.se/
Postat av: Elin-lagkamrat EXTE

Jag blir så rörd när jag läser det du skriver om Gullan och Er relation. Du är förmodligen världens bästa barnbarn.

2009-05-08 @ 09:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0