Gullvivan!

Hallå!

I går fick äntligen Gullan flytta till Gullvivan!
Färden dit gick bra, hon tyckte att det var skönt att komma ut i friska luften en stund och hon skrek nästan ingenting :)
Natten som var hade gått smärtfritt, hon hade inte ramlat någonting och hon har fått ett ordentligt sänglarm som larmar om hon kliver ur sängen och hon har en helt nedsänkbar säng att ligga i!!!
Personalen hade vägt henne i dag och hon vägde bara 37kg...sist hon vägde sig hemma vägde hon 45kg och det var juh oxå lite men nu är det ganska eländigt mycket hon har tappat.
Lilla mormor.
Hur som hellst så känns det jätte bra att hon har hamnat på Gullvivan det är t.om. en personal som har med sig sin hund på jobbet.
Allt jag vill just nu är bara att hon ska få ha det bra sin sista tid i livet och det känns som att hon kommer att få  det där.

Så i dag var det permiär för gravidyogan.
Det gick ungefär som förväntat, jag vet juh att jag inte är någon sådan person som riktigt uppskattar sådant där men nu har jag gett det en chans och jag har nog ALDRIG känt mej så osmidig som idag.
Jag är så OTROLIGT stel i varenda led i kroppen så att det är makalöst.
Men jag ska ge det ett par gånger till för samtidigt så var det himla skönt att göra vissa ställningar å så...åsså tror jag framförallt att det är nyttigt för själen. Och att det är bra för den framtida förlossningen...så egentligen finns det bara fördelar med det hela :)
Plus att det var roligt att träffa andra gravida tjejer!


Imorgon ska Willie vara stora pojken å åka tåg till Gävle med skolan för att besöka tågmuseét, de kommer inte hem förens klockan 19 i morgon!
Han börjar bli så stor!

Nä nu ska ja ta å sova lite tror ja, ja känner mej rätt mör och nöjd.

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt emma att det gick bra med flytten :)

Gravidyoga gu va skoj.Hörs mer om ik

Kram

2009-05-28 @ 09:18:47
Postat av: anna

från mej var det haha

2009-05-28 @ 09:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0