Helgen som varit.

Hallå där!

Tjohoo min bror ska bli Ljusdaling igen!!
Bror Oscar med familj flyttar hem till sommaren och jag är så glad för det, äntligen!
Jag har verkligen hållit tummarna för att de skulle göra det men jag trodde ändå att de skulle bli kvar i Stockholm några år till men nu är det redan spikat och klart.
Oscar ska spela bandy med LBK i vinter så nu kommer juh även vi se honom spela live lite oftare vilket är jätte skoj.
Vårt barn får även sina kusiner på hemmaplan och eftersom att Henrik inte har några syskon så blir det inte så många sånna.
Hur som hellst så är jag jätta glad över att de vänder skutan hemåt!!!!!

Sitter här och funderar på vad vi egentligen har gjort i helgen och kommer fram till att det inte är så mycket.
Jobbade fredag och halva lördagen och när jag kom hem igår så var Leia här så vi var iväg å käkade lite mjukglass sedan åkte vi till Thornes stuga och myste lite.
Kvällen avslutade vi med Robinsson och fruktdrink.
Idag har jag och mamma varit och donat i Gullans lägga, känns som att vi inte kommer någonvart.
Hon har så mycket saker och jag vill inte kasta massa onödiga grejjer och speciellt inte sånt som hon har gjort själv eller som jag har något minne till...men det blir juh så ändå.
Hur som hellst så har jag plockat på mej så mycket det bara går och förhoppningsvis så får vi användning för grejjerna i vårat framtida hus!
Både jag å Henrik är otroligt avis på Anna och Marcus som ska sova första natten i sitt hus inatt och vi önskar dem verkligen lycka till :)

              

              Lilla Leia käkar saftigt gräs.

Gurli Viola Karolina var helt väck idag, kusin Lotta var med upp och hälsade på henne men hon sitter som i en annan värld och bara skriker!
Finns liksom inte så mycket att skriva mer om den saken mer än att jag önskar det tar slut på eländet snart.
Livet är så j-vla orättvist!

Nä ska ta och stoppa i kidsen lite kvällsfika snart, Wille något hostig joinade oss mitt på dagen idag så nu är båda här :)

Tack för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0