Lördag idag!

Hallå igen!

Jaha då har den här lördagen passerat.
Har idag flyttat alla Gullans grejjer till hennes nya lägenhet och även fast jag inte har burit något så känner jag mej helt slut i ryggen och i fötterna.....så där sympati ont kanske?
Barnen kom på förmiddagen och stannar tills nästa helg så nu är det full fart igen!
Jag tror att jag blir en lite roligare människa när de kommer och jag får mycket mer energi att göra saker när de är här.
Tänk att vi snart får en liten bebis att ta hand om oxå, jag längtar så mycket!!
Sedan köpte vi lite blommor och planterade här ute, mysigt å fint blev det.

Var juh faktiskt ute på lokal häromdagen oxå, Engmans kapell på statt!
De är juh himla bra och trallvänliga pojkar.
Fast det var faktiskt inte så kul att vara ute sent, tidigt på kvällen var det trevligt när man kunde sitta och prata vid bordet och det inte var så mycket folk. Men juh längre kvällen gick så blev det juh mer och mer packat med folk och det var faktiskt lite läskigt att springa omkring där med magen i vädret. Kändes som att någon skulle ramla in i mej eller nåt.....så jag satt typ hela kvällen vid ett bord och tittade på alla fulla typer. Ganska underhållande det oxå :)
Men ja tror inte att jag kommer att gå ut så många fler gånger innan bebisen kommer....jo den 12 juni för då spelar Linas Love på järnvägs och det är alltid så roligt att gå ut med Lina.
Lina som jag förövrigt verkligen saknar just nu, är inne i en period när det känns som att ingen riktigt förstår mej förutom hon.
Lina och jag fann varandra direkt när vi träffades och sedan dess har det känts som att vi har känt varandra HELA livet.
Å hon bor juh så himla långt borta vilket är så himla tråkigt!!
Men en vacker dag så flyttar de hem de med :) :)



Så här såg det ut när jag och Martin skulle ut på lokal för första gången!
8 kilo lyckligare Emma :)

I dag var Roja och Anna hit och hälsade på en sväng, de provsatt våran nya ute möbel som passar jätte bra där ute!
Sedan kom Christian och Alvin och senare även Vickan, då käkade vi lite korv med bröd och fikade på sockerkaka som jag hade bakat på ägg från moster Karolas höns, götta!
Även detta utfördes i den nya utemöbeln :)

Nu ska ja snart ta å sova!

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad kul att se en liten bild på magen. Ja du ser väldigt lycklig ut med ;) innan du vet ordet av har den lilla bäbisen kommit ut. Har ni börjat fundera på några namn ännu ?

Kramar

2009-05-24 @ 14:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0