Uppdatering.

Hallå där!

Jag är förvirrad!
Idag kunde Gullan helt plötsligt prata, visserligen inte så att jag förstod så mycket men ändå.
Hon fattade att jag var där och hon skrek inte JÄMMM hela tiden.
Utan mer : "Vad ska ja göööraaa!!!"
Det var juh skönt att se men det är ändå jobbigt att aldrig veta och hon är juh fortfarande orolig och skrikig.
När ja kom hörde jag redan i dörren att hon satt på rummet å skrek: MORMOR; MORMOR; MORMOR!!!
Koko!
När jag berättade för henne hur hon var igår så kund ehon inte begripa hur det kunde vara så.
Hur som hellst så har hon blivit beviljad ett boende idag, äntligen!
På Gullvivan plan 3 och det känns jätte bra för att där jobbar Tessos mamma som sjuksköterska.
Det blir nog jättebra!

Fick en tillsägelse på ren stockholmska av min gode vän Jekka idag att jag borde uppdatera bloggen lite oftare så jag ska göra mitt bästa :)

Nä nu ska ja hoppa i duschen å sedan ta och sova!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0