Bättre

Hallå!

En mycket bra dag är snart slut!
Hade en extrem dålig dag i går men i dag är jag tebax på rätt spår igen!

Har gjort köpingen med svärmor och intjänat en herrans massa vuxenpoäng när jag köpte gardiner på "Fyndet" i dag. Skit snygga gardiner som ska hänga i vårt vardagsrum, råsaröda blommor med gröna själkar som matchar mattan :)
Hittade ganska många tyger som jag i framtiden vill ha som gardiner, DET är vuxet!!!

Känner även att jag hittat tillbaka till en god vän igen vilket känns jätte bra!!!

Hann oxå med ett besök hos våra grannar i kväll, Roja har fått ett jätte fint kök som hon gladeligen visade upp. Jobbar på att bli en lite bättre granne och känner att jag är på god väg :)

Har slutat att ge Nikki Minifom dropparna fast nu ikväll har hon gallskrikigt i dryga timmen så vi får nog börja med dem igen....lill skruttan.

Besökte Lilla mormor i går vilket kanske inte var så bra när jag var på ett sånt skit humör men det gick iaf.
Jättevirrig var hon och kunde inte begripa vems unge jag hade med mej för det var minsann ingen som hade berättat för henne att jag hade ett barn.
Samtidigt som det är lite komiskt så är det ändå mest eländigt.
Det är inte mycket hon har reda på lilla mormor.
- Det är så rörigt!
Fick hon tillslut ur sig.
Å rörigt blir det när mormor skriker att hon akut MÅSTE kissa samtidigt som Nikki skriker varpå mormor skirker ännu mer och undrar VARFÖR bebisen skriker.
Nikki somnade precis när vi skulle gå så jag hann iaf prata lite sans med henne och förklara för henne att hon bor där och att hon ska var där och INTE följa med mej hem.
Hon verkade fatta galoppen för när jag ställde mej i hissen för att åka ner hör jag hur hon nästan skriker till de andra:
- Vi FÅR vaaaaraaaa här!!!!


Världens bästa mormor


Tack å hej!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0