Energi

Hallå!



Jag önskar att den här pojken Lilla Willie Lowemark kunde dela med sig en aning av sin energi!
Från tidiga morgon till sena kväll håller han låda....minst sagt.
Han kan inte sitta still eller vara tyst längre stunder å han har oftast något fuffens på gång.
Han kan inte gå mer än 5 meter utan att ramla å han tycker att man ska klättra på ALLT!!!
Han är är den klatigaste person jag vet och han kan inte gå in i en affär utan att ha ner något.
Men jag är väldigt glad över att jag känner honom och får dela varannan vecka av mitt liv med den här glada pricken som är full av liv och nya ideér :)
Men just i dag så skulle jag behöva låna lite av hans energi och glömma att lämna tebax den...

Tack å hej!


Kommentarer
Postat av: Mor

och i dag la han sig på golvet och gömde huvudet i händerna, tror han var rädd att jag skulle pussa på honom:). Håller med dig, han är en härlig unge!

2009-11-28 @ 22:18:54
Postat av: farmor

Tänk va stolt jag är som är hans farmor!

Han äger en stor bit i mitt hjärta o det gör ni också

Massor av KRAMAR!!

2009-11-29 @ 11:45:53
Postat av: Hannah å Ella

Haha barn är oftast underbara men ibland kan det väl bli en aningen mkt underbart haha

2009-11-29 @ 20:27:08
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0