Spruta

Hallå!

Nikki har fått TVÅ sprutor!
Huga vad mamman tyckte att det var otäckt.
Jag är inte alls rädd för sprutor eller så men när de skulle sticka i det käraste jag har blev det jobbigt.
Hon skrek så tårarna sprutade, lill snuttan!
Men nu är det gjort.

Har inte varit någon bra hundägare i dag....vi gick en sväng i morse och plötsligt så var Totti väck!
Totti är alltså pappas hund som hänger med oss om dagarna när pappa jobbar.
Vi letade å letade men jag kunde inte hitta honom någonstans, så plötsligt så kom han luffsandes bakom oss.
Jag orkar inte längre bli arg på den hunden, han är som han är och jag får skylla mej själv när jag inte har koppel på honom.
I och med att Totti försvann så tappade jag liksom lusten på att gå en längre sträcka plus att jag var lite nervös över Nikkis spruta så till Cias stora förtjusning vände vi å gick hem.
Nu i kväll fick Sid å Cia åka till G å G å mysa.
Jag vet att de trivs så himla bra där och ibland när vi ska därifrån vill de inte ens följa med oss hem. Skulle tro att de betraktar deras hem som sitt andra hem.
Jätte skönt att de kan få vara där och bli områdda ibland, en gång i tiden var det juh bara hundarna och jag..å då fick de ALL min tid.
Nu får de vara nöjda med en bråkdel.
Sid å Cia är juh bland det bästa jag har och de förtjänar lite kvalité i livet.
Jag måste säga att jag beundrar de som skaffar valp samtidigt som de skaffar bebis!!



Våra älskade vakthundar

I morgon blir det mammalunch, trevligt!

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tycker oxå det är jobbigt varje gång Ella har fått sprutor. Tur så släpper dom de ganska snabbt=)

2009-11-11 @ 19:21:32
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0