Tebax!

Då är Gullan åter på Gullvivan.
Flytten dit var tydligen ganska ansträngande eftersom hon sov till klockan 17.00 i dag.
Känns som att vi är tebax på ruta ett igen..

Totti gjorde en favorit i repris i dag och drog i väg en sväng när vi var ute på promenad.
Att jag ALDRIG lär mej att ha honom i koppel.
Den här gången gick jag efter honom och tänkte att jag skulle ta honom på bar gärning när han mumsade slaktavfall.
Till min STORA fasa fann jag 3 stora älghuvuden upplagda på ett tak av någe slag, då vågade jag inte gå längre in i skogen så jag gick hem å hämtade bilen ist.
Totti fann jag lite senare på ett helt annat ställe en bra bit i från de stackars älgarna.

Pudel pojken fick åka till farbror doktorn i dag eftersom att en av hans analsäckar spruckit.
Fy vad ont han hade å fy vad hemskt det såg ut.
Veterinären var tvungen att söva honom för att kunna göra rent det ordentligt.
Gissa om någon hade svårt att bajsa nu på kvällskvisten?





Tack å hej!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Lilla bubben!



Koppel på Totti hädanefter! Eller så får du inte prata i telefonen, för då märker han att du riktar din uppmärksamhet på annat...



2009-11-18 @ 23:15:52
Postat av: Helene Asplund

hej emma! vilken härlig blogg du har! jag älskar hur ömsint du skriver om din mormor. Och de där pannkakorna som hon stekte till dig på torsdagarna när du var liten - dom skulle jag vilja smaka på!

/Helene

2009-11-19 @ 08:57:44
URL: http://stavsatersliv.blogspot.com/
Postat av: jekka

Stackars Sid! Lr Cid som jag brukar säga.. Cid å Sia

2009-11-19 @ 20:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0