Adress

Hallå!!

Lever just nu på ett lånat internet i hopp om att återfå vårt eget, därför är det ganska krasst uppdaterat på den här bloggen.
Mycket har hänt!
Bo numera i mitt barndomshem i Kläppa och jag trivs jättebra!
Jag är otroligt tacksam över att våran Nikki får växa upp på den här gatan som även jag fick göra.
Storasyskonen trivs jätte bra i sina nya rum och har redan hittat kompisar att leka med :)
Jag är otroligt nöjd med mitt liv just nu och det enda jag önskar just nu är att min lilla mormor fick sluta sina dagar inom en snar framtid.
I söndags åkte jag dit UTAN några barn och det var jätte skönt. Vi låg i sängen och pratade om förra julen...som hon förvisso glöm helt men ändå :( När hon ligger i sängen och inte behöver sitta fast spänd i rullstolen blir hon mer sig själv och känns inte lika orolig som annars.
Lilla mormor, tänk att jag önskar livet ur henne??
Jag önskar att hon kunde komma hit och titta hur fint vi har fått det men samtidigt så vet jag att det skulle göra mer skada än nytta att konka hit henne.
Hon blir juh orolig så fort vi går utanför dörrarna på Gullvivan så en resa hit skulle bara sluta i kaos.
Lilla mormor, tänk att det skulle bli så här!
Jag saknar henne otroligt mycket!!!!

Hur som hellst.
På fredag blir det IKEA för hela slanten G o G följer med som smakråd och jag hoppas även på att Tesso som kommer hem i helgen hänger med.
Ska bli så kul att handla till VÅRT hus!!!

Jag ska försöka ta mammalivet på allvar.
Måste träffa lite fler morsor och så, gå på lite sånna där planerade träffar osv så att jag breddar ut mitt sociala liv en aning. Den senaste tiden har mitt sociala liv mest innehållit:
Sid
Cia
Totti
?
Sedan tog det nog slut.
Ska bli ändring på det nu när huset är klart å så.

Nä nu måste jag dona lite medans mitt livs stora kärlek sover en skvätt :)

Tack å hej!!

Kommentarer
Postat av: Hannah å Ella

Hej Emma, hörde av Jekka att det lilla livet var så söt=)

Hoppas allt är bre med er.

Trevlig helg.

Kram

2009-10-09 @ 13:31:28
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0