Höst

Hallå!

Jaha då var det höst igen då...snart vinter.
Halsen värker!
Chocka kroppen! Det är Henriks råd för att bli frisk...

Lilla Nikki bara växer och växer.
Köpte en jättebra bärsjal i fredags när vi var och handlade så mycket som vi aldrig gjort förut. Den funkar bättre än bässelen som jag får så ont i ryggen av. Bärsjalen funkar oxå på kvällarna när hon har sitt rutinnmässiga kvällsskrik, när hon sitter i den blir hon tyst ganska omgående :)

Fredagens shoppingresa gick som smort förutom att vi köpte ett handtag till köksluckorna för lite, jäkla miss!
Annars fick vi med oss det mesta.
Den gigantiska och platta tv:n fick högsta betyg av Willie och Leia :)

Nä nu börjar Nikki lessna på mitt bloggande!
Tack å hej!!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur gör man, enligt Henrik, när man chockar kroppen? Jag har också ont i halsen och jag som ska prata i flera timmar i kväll. Puss

2009-10-13 @ 09:42:12
Postat av: karin

Du vet väl att du alltid kan fråga hitåt om det är något som behövs till er lilla prinsessa... istället för att handla tänkte jag :) Vi har både en bärsjal samt en babybjörn-bärsele :) Sen sjuuuuuukt mycket kläder, men kan tänka att kläder har ni så det räcker och blir över... eller? =)

Ja, chocka kroppen... spring ut näck i natt och gurgla saltvatten :P

kram!

2009-10-13 @ 13:22:49
URL: http://storkbarn.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja men det var juh typiskt Karin! Men innan jag handlar något nästa gång så hör jag av mej till dej innan :) Men som sagt kläder har vi i överflöd.

2009-10-13 @ 13:36:35
Postat av: Madde

Har ni fått köksluckorna nu ? får ta och titta förbi nästa gång jag är hem till per-ers för att se hur mkt Nikki har växt =) ha de så bra . kram

2009-10-13 @ 17:01:45
Postat av: Emma

Japp Madde nu är luckorna på plats å det blev jätte bra! Du är välkommen varje gång du kommer till per-ers :)

2009-10-14 @ 08:58:27
Postat av: karin

Ja, till våren/sommaren kan jag tänka mig att skor på donnan behövs... och skor finns här i sådana fall... :D

Har försökt "fiska upp" er varje gång jag varit i Ljusdal, men det går dåligt med det :/ Fast sist vi var dit, då hann ni precis gå in... Naima var nämligen i full färd att vilja titta på bebisen ;). Wille och Leia hämtade Totti uppe hos Torne då :). Och var ganska så sent på kvällen, så vi vågade inte knacka på.=)

2009-10-15 @ 19:36:55
URL: http://storkbarn.blogg.se/
Postat av: Emma

Men det är bara till att komma in när ni är här nästa gång!!!

2009-10-18 @ 13:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0